Pasirinkti parduotuves
Pasirinktiautomobilį

Alyvos motociklams

Prekės ženklas:
Tūris, l:
Tūris, ml:
SAE (klampumas):
ACEA klasė:
API klasė:
Atitinka OE specifikaciją:
Motociklais reikia mokėti tinkamai pasirūpinti. Jiems ne visuomet tinka tos pačios prekės kaip automobiliams. Ypač svarbu užtikrinti nepertraukiamą ir sklandų motociklo variklio darbą, todėl alyvos motociklams specialiai parenkamos, kad motociklo variklis veiktų sklandžiai ir be pertrūkių.

Alyva keičiama dėl kelių priežasčių:
•    ji paseno. Per tam tikrą laikotarpį alyva pasensta ir tampa nekokybiška. Paprastai tai įvyksta dėl per karšto variklio, mat aukšta temperatūra po truputį pakeičia alyvos tekstūrą.
•    Ji buvo užteršta. Taip gali atsitikti dėl į alyvą patekusių svetimkūnių (per oro filtrą), nuo variklio nusitrynus tam tikroms metalinėms dalims. Dar viena priežastis – įsigyta alyva buvo nekokybiška, todėl po kiek laiko atsiskyrė tam tikros dalelės. Kad į alyvą nepatektų jokių svetimkūnių, būtinas kokybiškas oro filtras.

Alyvos motociklams pasirenkamos pagal:
•    priedus. Jie gali pagerinti alyvos sudedamąsias dalis, kad variklis išliktų atšalęs, švarus, jo neveiktų korozija.
 
•    Klampumą. Atsižvelgiant į temperatūrą, nurodoma, ar alyva sutirštės, ar suskystės. Tam tikri klampumo rodikliai parodo alyvos tinkamumą šaltesniais (tai rodo šalia W esantis skaitmuo) ir karštesniais (tai rodo antrasis skaitmuo) orais.
•    Alyvos klasifikacija. Skirtingos alyvos klasės nurodomos pagal jos gamintojus. Nurodyta klasė leidžia nustatyti, ar alyva tinkama.
•    Tipas. Alyva gali būti tradicinė (natūrali) arba sintetinė. Pastaroji vis dažniau naudojama dėl puikios kokybės. Dabar gaminamuose motocikluose įprasta naudoti tik sintetinę alyvą. Be to, pagal pasirinktą važiavimo stilių gali skirtis ir reikiamos alyvos motociklams poreikis. Jeigu labai agresyviai važiuojate motociklu, tuomet Jums netiks jokia tradicinė alyva.
•    Variklio būklė. Atsižvelgiant į variklio nusidėvėjimą gali prireikti stipresnės arba patikimesnės alyvos.

Alyvos motociklams pasirenkamos ir pagal variklio tipą. Kai kurie varikliai gaminami, kad veiktų dviem ciklais: jame nelieka alyvos, ji sudeginama, todėl atsiranda didesnis jos poreikis. Tokiais atvejais dažniau naudojama tradicinė (natūrali) alyva. Svarbu pastebėti, kad jos nebūtina dažnai keisti, tačiau motocikle nuolat privalo būti reikiamas kiekis. Jei variklis veikia 4 ciklais, alyva kaupiama – kitaip tariant, ji panaudojama tik tuomet, kai reikia. Tokiems varikliams idealiausia naudoti sintetinę alyvą. Kad ir koks Jūsų motociklo variklis, būtinai pakeiskite alyvą ir filtrą bent kartą per metus.

Jeigu susiruošėte pirkti alyvą, palyginkite įvairius gamintojus, kainas ir savybes. Šiuo atveju nesistenkite sutaupyti. Alyva tiesiogiai susijusi su sklandžiu variklio darbu, todėl geriausia pirkti kokybišką ir tik tokią, kuri puikiai tinka Jūsų transporto priemonei.